En toen was wildezalm weer thuis....... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van wildezalm - WaarBenJij.nu En toen was wildezalm weer thuis....... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van wildezalm - WaarBenJij.nu

En toen was wildezalm weer thuis.......

Door: Cora

21 Juli 2017 | Nederland, Beverwijk

Na een paar nachtjes hadden we het op de camping waar we op de heenweg ook stonden, wel weer gezien. Op de nationale feestdag (14 juli) zijn we weer wat verder naar het noorden getrokken. Het was lekker rustig op de weg, bijna geen vrachtverkeer, heel fijn!

We belandden op een camping met een mooi uitzicht over een meer. Als gevolg van de feestdag trad er 's avonds een clown op, maar geloof ons, als je het niet gezien hebt dan heb je niks gemist..........

Na één (duur!) nachtje aan het meer zijn we doorgereden naar Luxemburg. Twee jaar geleden hebben we op een camping in Alzingen gestaan, dat was nu ook ons doel voor een paar nachten. Grote supermarkt op fietsafstand (Delhaize, want van Ahold Delhaize hadden ze daar blijkbaar nog nooit gehoord).

1 dagje zijn we naar de stad Luxemburg geweest. Was slechts een kwartiertje met de bus. Mooie overblijfselen van de oude stadsmuur, we hebben het uitgebreid bekeken. Ook de rest van de binnenstad was leuk om te zien. En wie met geld wil smijten, zit daar ook goed, met heel veel dure winkels! Over de bediening in de horeca waren we wat minder te spreken.
's Avonds hebben we belachelijk lekker gegeten in een restaurantje op loopafstand van de camping. En daar wel leuke bediening!

De laatste stop van ons camperavontuur was in Nederland, in Velden, bij een bekende van Johan. Met zijn 3-en zijn we een middagje op de fiets naar Venlo geweest. Daar hebben we genoten van een ijsje en heeft Johan de plaatselijke lekkernij het friet-ei geproefd. Op de terugweg moesten we wel een beetje doorfietsen om het slechte weer voor te blijven. Nog geen 10 minuten nadat we weer op de camping waren, barstte de (onweers)bui los.

Inmiddels zijn we weer in het Beverwijkse en zit het camperavontuur er weer op. Hulde aan het oude campertje, goed gedaan!

• 24 Juli 2017 - 16:43

Pauline:

Wat leuk dat jullie camper het nog steeds goed doet.
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben met z'n tweetjes.

Wat is Luxemburg een mooie oude stad om te zien toch?
    Maar jullie hebben een leuke vacantie gehad.

Ik heb mijn tweede kuur gehad het gaat redelijk goed.

Hoop jullie snel een keer te zien.