En weer hebben we het gered! - Reisverslag uit Torredembarra, Spanje van wildezalm - WaarBenJij.nu En weer hebben we het gered! - Reisverslag uit Torredembarra, Spanje van wildezalm - WaarBenJij.nu

En weer hebben we het gered!

Door: Cora

02 Juli 2017 | Spanje, Torredembarra

Want ons camperavontuur 2017 heeft ons op onze bestemming gebracht: Camping Clara in Torredembarra, Catalonie, Spanje.

Zondag de 25e juni begon ons avontuur. Na een nachtje camperen in Den Dungen zijn we via België, Luxemburg en Frankrijk gisteren in Spanje aangekomen. Twee jaar geleden hebben we ook op Camping Clara gestaan. Blijkbaar hebben we een onuitwisbare indruk achtergelaten want we werden direct herkend (op een positieve manier natuurlijk).

Het oude campertje heeft de handige man onderweg wel wat hoofdbrekens bezorgd. Achterlicht/remlicht/knipperlicht werd onbedoeld feestverlichting, het slot van de deur wilde niet meer, de autoradio deed het niet en de wc ook niet meer. Nou ja, dat laatste was omdat ie gewoon te vol zat, wat een zeikerds zijn we toch. En de rest is creatief gerepareerd.

Onderweg was er ook genoeg te genieten. Campingrestaurants die toch dicht bleken te zijn, lekkere maar ook minder lekkere biertjes, fijne dieselprijzen (Luxemburg), warme croissantjes en stukken vlees met veel vet.

Hier is het weer prima, onderweg niet, we hebben best veel regen gehad. We heffen ons glas cava op veel mooi weer!

• 02 Juli 2017 - 21:38

Anita Bruynjé:

Hele fijne dagen in Spanje, met paella, tortilla, tapas en cerveza. En daarna een zorgeloze terugreis. En nog maar eens tanken in Luxemburg.

• 03 Juli 2017 - 00:55

Harry:

Blij dat jullie heelhuids in Spanje zijn aangekomen!
    Veel plezier daar!!

• 03 Juli 2017 - 01:13

Adry Maring:

Wat fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Nu lekker genieten van de Spaanse zon en het lekkere eten en de wijn of biertjes. groetjes van ons.

• 03 Juli 2017 - 10:37

Birgit:

Proost op jullie!

• 05 Juli 2017 - 08:21

Carla:

Hoi, de reis is zeker niet saai geweest. Nu lekker genieten in Spanje