De laatste dagen.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van wildezalm - WaarBenJij.nu De laatste dagen.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van wildezalm - WaarBenJij.nu

De laatste dagen....

Door: Johan en Cora

22 Juli 2014 | Nederland, Beverwijk

Dag 15:
Vandaag rijden we naar onze laatste Italiaanse bestemming: Pisa. Via de scheve toren rijden we naar ons hotel daar in de buurt. Het hotel heeft een uitgebreide spa en daar zijn we wel aan toe! We vertrekken daarom niet al te laat uit Montefiascone. Om 14 uur zijn we in Pisa. We konden dicht bij de toren parkeren, bij een supermarkt. Paar minuutjes lopen, en daar was 'ie dan! De toren staat met nog 2 gebouwen op 1 plein, veel meer is er in Pisa niet te beleven, dus we hadden wel een beetje het gevoel in een attractiepark te lopen. Maar het is wel apart om te zien, zo'n scheve toren! Zie de fotootjes. We hebben er een uurtje rondgelopen.
Toen gauw naar het hotel, op naar de massagetafel! Helaas, de spa is vandaag dicht wegens cursus van het personeel..... En we hadden er ons zo op verheugd.... snif.
's Avonds een supersnel avondeten, want er zaten heel veel irritante vliegen in het restaurant. Maar de pizza smaakte lekker.
We hadden in Duitsland een fles Cava meegenomen, die hebben we na het avondeten open getrokken. Op een topvakantie!

Dag 16:
Vroeg op, want we hebben een rit van 900 kilometer voor de boeg. We hebben een overnachting in Karlsruhe. Net als de heenweg niet echt lekker op de helft.... Er zijn onderweg diverse wegwerkzaamheden die oponthoud geven, en in de buurt van het Gardameer was het ook druk. We komen dus pas tegen 20 uur in het hotel aan. Het restaurant zit stampvol dus het duurt nog even voordat we kunnen eten. Op de kamer is het bloedheet. Hopelijk kunnen we toch goed slapen!

Dag 17:
Helaas toch niet zo heel goed geslapen door de warmte. Het ontbijt is prima. Gelukkig zijn we buiten onder een grote parasol gaan zitten, want het gaat regenen.
We hebben vandaag bijna 600 kilometer te rijden. Wel nog 1 technisch mankementje: de olie komt onder de oliedop vandaan en geeft stank. We kijken nog een paar keer onder de motorkap, maar we komen er zonder problemen mee thuis. Tegen 16 uur komen we in Beverwijk aan. We zijn weer thuis!

• 22 Juli 2014 - 20:01

Birgit: